Fashionjoint

Inredningstidningar

 
Jag har den senaste tiden bytt all skvallerblaska och modemagasin mot allt som har med inredning och göra. Kanske är för jag längtar så tills jag får inreda mitt eget. Älskar att drömma mig bort om det perfekta hemmet, läsa om alla inednings tips och få nya ideer. Hemma i mitt rum så finns det inte så mycket möjligheter. Har du gjort om något i ditt rum på senaste tiden? Även på stan kan jag märka att det inte alltid är dem vackraste klänningarna som får min uppmärksamhet, haha istället så kan jag gå och titta på tavlor och sängöverkast!

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.