Fashionjoint

Inrednings färger

 
Visste ni att jag har redan bestämt vilka färger jag vill ha i dem olika rummen när jag flyttar hemifrån? Sovrum, badrum, vardagsrum, kök och walk in closet om jag har någon. Vill hålla det som en liten hemlis exakt hur jag vill ha det, men kan säga hur jag vill ha i badrummet, där vill jag ha mörk brun/grå ek med mint färger på handdukar, så fint och fräscht... Dessutom så har jag två krav: badkar och gärna en walk in som sagt, hah det sista kan bli svårt! Jag lääängtar så tills det är min tur.
Har ni tänkt ut hur ni vill ha i något rum?  Ett tips är att skriva ut massa bilder/köpa inrednings tidningar och klippa och klistra ihop ett kollage för erat framtida hem. Super mysigt och kul!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Jessica Högberg

Du får bygga nåt eget;)

Svar: Ja jag och min pojkvän vill det :) han jobbar med att bygga hus och sälja! :)
sanna hyvärinen

2014-02-26 - 19:32:07
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.