Fashionjoint

I want - Oversized jacket

MEN KUL ATT DETTA INTE PUBLICERADES - skrev detta kl 11 typ men såg nu kl 19.45 att det hade hamnat i utkast. Kuul. Jaja:
 
En tung fodrad biker jacka. Jag letar efter en sån här dröm jacka efter att ha sett Kenzas dyrgrip ifrån Acne och jag har testat en på Bikbok (dem två sista på bilden) men den i XS var gigantisk. Hittade en på nätet, men den var out of stock, så antingen väntar jag eller fortsätter leta. Ni kanske har några tips?
 
Just nu sitter jag och äter lunch innan mamma och jag ska promenera ner till gymmet. Jag har så dålig fanasi så det blev vegopuckar och bulgur, med hickory grillsås. (ätit det 3 gånger dem senste dagarna, haha)
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Linn Löfholm

Tror sheinside säljer liknande jackor som kenzas acne jacka ;)

Svar: Ok tack:)
sanna hyvärinen

2014-02-03 - 21:03:21
Hemsida: http://linnlofholms.blogg.se
Skrivet av: emma

Lindex har jättefina oversize jackor. De är mycket finare i verkligheten än på bild man ser på nätet.

Svar: kollade på deras hemsida men hittade ingen :) men får kika där!
sanna hyvärinen

2014-02-04 - 19:25:10


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.