Fashionjoint

Hollister shopping

Hollister Tröja 338kr / Hollister Jeans 590kr / Adidas sportbh 400 kr
 
Detta var det jag köpte i Stockholm i helgen. Vet inte om jag gillar jeansen eller inte, har väldigt svårt för riktiga jeans, är van med "jeggings" som sitter som en smäck. Men får väl vänja mig för dem är faktiskt fina, bara jag som är kinkig att allt ska vara så tajt! Haha kan ni också var så? Tröjan är super skön och tunn, kommer passa perfek under skinnjackan när det börjar bli varmt. En sport bh var väl på tiden då jag haft en vanlig på gymmet, inte så bekvämt..

Posted in:





Skrivet av: hanna

åh saknar hollister, dock lite jobbig butik haha men fina saker har dom och allt såg superfint ut :) jeansen ser jätte fina ut du kommer vänja dig hehe ;)

Svar: Håller med det är så mörkt där i! Jeansen såg tom ännu snyggare ut då, haha säker drf dem har så även i proveummen :)
Tack haha hoppas jag vänjer mig! Kram :)
sanna hyvärinen

2014-02-19 - 08:57:00


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.