Fashionjoint

Födelsedagsfirande

Godmorgon, idag är jag uppe med tuppen för att jobba, 7.30 - 15.00 på Ica. Hoppas dagen går fort för att efter jobbet ska vi träffa lilla nyfödda Pontus (kusinbarn) som jag har velat träffa sen han kom till världen. Mysigt!
Igår så firade vi Stefan, Emils bästa kompis som fyllde 29, så det blev fika big time och sen tröck sig alla 13 killarna ner sig i soffan för att spela fifa turnering, jag och emils kusin, dem enda tjejerna på plats satt oss i ett hörn och prata om typiska tjejsaker. (tex världens coolaste nya preventilmedel på blondinbellas blogg, läs här) Nej nu ska jag ta och fixa i ordning lite kvarg med bär, behövs efter gårdagen kan jag säga!
 
Notering: Kom ihåg att ta med öronproppar om du någonsin skulle sitta brevid 13 skrikande killar som spelar TVspel. Haha!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.