Fashionjoint

Facts about me

fakta om mig
 
 
Jag har inte kunnat sova något i natt för jag haft sån jävla magont, ringde akuten och 1177 till och med, är nog magkatarr/magsår för jag är så stressad.. Fick tom med min mens igen som jag precis haft!? Måste sluta stressa runt och att jag ska hinna med så mycket, fy! (kanske var för mycket information? haha)
 
När jag sjunger i duschen eller när jag är ensam, så kan jag tänka "fan det låter rätt bra ändå" sen när jag testar spelar in och ska lyssna så raderar jag det direkt och bara NOPE nevermind, haha!
 
Jag är för givimild ibland, kan skämma bort mina nära och kära med allt dem önskar sig, ger ofta folk presenter från ingenstans, speciellt Emil, mamma och pappa, men även vänner. Igår så gav jag bort en ica check till en uteliggare för jag tyckte synd om han. Han kom till kassan och jag sa att han fick ta en check om han ville, man skulle bara svara på några frågor om våran service och sedan så fick man en kod man skulle skriva på kupongen som gör den användbar. Men han log bara och sa "jaha nej jag har inte internet", så jag sprang efter honom och skrev in koden på checken ändå så att han fick den av mig, han blev såååå glad.
 
Jag använder bara svarta strumpor.
 
Jag har alltid fått höra att jag pratar för snabbt, folk hinner inte med och höra vad jag säger.
 
Jag är pinsamt dålig på geografi, jag vet vart Sverige är på en karta, and thats it. När jag har konversationer med folk som pratar om städer osv, så låtsas jag som jag fattar, men som sagt så kan jag ingenting.. Jag vet INGENTING annat än vart Sverige ligger, vet inte hur många gånger jag fått blivit asgarvad i ansiktet av folk, så bäst att vara tyst och hålla med haha.. Bara jag som trott att kalmar är huvudstaden till Öland? Hahahaha..
 
Kan inte sova på mage, förstår inte folk som kan det, hur andas man? Jag kvävs till döds! Är jag ensam? Väldigt obekvämt enligt mig!
 
Jag har väldigt lätt till gråt och har alltid haft det så. Jag gråter flera gånger i veckan, allt ifrån småsaker till lite jobbigare. Mitt humör går väldigt ofta upp och ner, ibland är jag jätte glad och ibland är jag lite nere, men oftast glad. När jag var liten så grät jag så fort en lärare gick ut genom klassrummet och mamma fick följa med mig på kalas för jag var så blyg och rädd.

Jag hatar hatar hatar att vara med på foto som andra tar, HATAR det, under hela mitt liv så har jag alltid varit den som hoppat bort om kameran kommer fram, men har slutat med det nu. Vill ju att det ska finnas lite bevis på min exsistens när jag dör, hehe.. Oftast är det för jag inte blir nöjd med bilden, undrar vart den kommer hamna (FB?) osv, tycker även som många andra att om man tar bilden själv så blir man ju alltid lite bättre, man kan ju sina vinklar osv haha.. Eller?
 
När jag var liten var jag en CS nörd. Jag och min kompis Emelie satt på övervåningen och min bror på nedervångingen och så spelade vi emot varandra - med kniv, så vann jag alltid! Sprang upp bakom och knivhögg han i ryggen, med med vapen så var jag inte så bra på att pricka.
 
Ni måste fixa appen NUMFEUD! Så jävla rolig! Bjud in mig på en match sanna.a.hyvarinen ♥

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

du verkar så himla go :) kul info, jag håller med där med geografin hahahah det pinsammaste är nog ändå att jag har så dåligt lokalsinne att jag knappt vet vart vissa plaster ligger i min egna stad hahaha

Svar: söt du är! du med hanna! :) blir så glad varje gång du lämnat en kommentar!hahaha ja, när jag skrev det där, jag bara mamma vad var ölands huvudstad då? hon bara sanna städer har inte huvudstäder det är länder som har det! hahaha!
känner igen mig i det där med att inte hitta bra i sin egen stad också, speciellt när folk pratar gatunamn haha..
sanna hyvärinen

2014-02-20 - 23:19:00


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.