Fashionjoint

Angelica Blick för BIK BOK ♥

 
Igår när jag gick in på instagram i förrgår så fylldes mitt flöde av bilder ifrån Bikboks instagram med massa dösnygga bilder på Angelica Blick och under stog det "Bikbok by Angelica Blick! Bok Bok proudly presents a collaboration with the one of Scandinavia's biggest fashion bloggers and styles icones - Angelica Blick. The collection hits selected Bik Bok stores week 17 and is available at bikbok.com from April 26th. Read more about the collaboration at bikbok.com" Hur spännande? Bilderna ovan kommer från hennes blogg där hon skriver - I’m so excited! Jag är minst lika excited, har aldrig gillat dem första bilderna på en kollektion som nu, jag vill ha allt ovan. Tur att jag har presentkort där, iiih.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.