Fashionjoint

zombie escape med live it

 
Kommer ni ihåg detta inlägget om Horror Nights som jag önskade skulle finnas här i Sverige? Nu finns det! Live it som säljer upplevelser säljer nu en Zombie Escape upplevelse.
 
"Ert uppdrag är att lokalisera och ta er ut med antiviruset för att kunna rädda världen. Beväpnade med endast enklare vapen och få kulor måste ni ta er genom det helvete anläggningen har blivit. Bakåt finns ingen räddning enda vägen ut är framåt. Förhoppningsvis kan ni hitta mer vapen och ammunition och kanske fler överlevande längre in i anläggningen. Tiden är knapp och ni är världens sista hopp..." 
 
JAG VILL JAG VILL!!

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.