Fashionjoint

urban decay make up kits

hela sverige bakar kit naked naked on the run naked vault perfect3some smink sverige urban decay ögonskugga
 
Urban Decay är en av mina favorit sminkmärken. I det här inlägget tänkte jag tipsa om 3 olika kit med smink som alla innehåller storfavoriten Naked som är deras kändaste ögonskugga. (Dem som finns med på min önskelista hihi) Och hur snyggt designade är inte alla dessa kit?
 
The Naked Vault - Det här är en av de största kiten som UD säljer. I den får du hela 12 olika produkter. Alla tre Naked paletterna, plus läppstift, ögonpennor och tre paletter som man kan använda till blush/highlighter/bronzer.
 
The Perfect 3some - Ett kit med bara alla tre storfavoriterna till ögonskuggor. Denna är bra att köpa/önska sig om man vill ha alla tre då det blir lite billligare. (svår att få tag på då den egentligen släpptes för bara PR event)
 
Naked On The Run - Allt du behöver i en mini variant! Den innehåller ögonskuggor ur Naked serien, läppstift, ögonpenna och en söt mascara. Perfekt att ha i väskan eller hur?

Posted in: Skönhet





Skrivet av: VERONICA - fashion blog

Uuuunderbara tips! Verkligen underbara :) Kram!

Svar: Tack Veronica 😄
sanna hyvärinen

2014-12-13 - 23:23:20
Hemsida: http://www.nattstad.se/vveronicas
Skrivet av: Cecilia RockBabe Kärvegård

Stort tack för suveräna tips! Hoppas tomten kommer med det du önskar.

Ps: vill tipsa om en tävling jag har på min blogg nu. Ds.

You Rock!!!

2014-12-14 - 11:32:00
Hemsida: http://klokegard.se/blogg
Skrivet av: linda

super snyggt vill ha !

2014-12-14 - 21:16:16
Hemsida: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.