Fashionjoint

mina nyårslöften 2014

- Det största löftet för i år, som inte blev av detta år är att köpa en lägenhet tillsammans med Emil. Jag kommer växa som person om jag och Emil flyttar ihop. Jag behöver mer ansvar och längtar efter att få inreda mitt egna hem. ÅHH!

 

- Jag ska hitta ett jobb jag trivs med och jobba som nagelteknolog på sidan av. Om jag hittar en bra lokal att hyra kanske man kan överväga att jobba med naglar heltid. Ska även klara nästa del i utbildningen såklart som är i början på nästa år!

 

 - Jag ska fortsätta träna och nått mina mål till sommaren och fortsätta därefter.

 

- Jag ska tänka mer på mig själv. Att alltid vara den som alltid ställer upp har både för och nackdelar. För mig har det mest blivit nackdelar då jag har märkt dem senaste åren att jag bara duger när mina vänner behöver stöd och tar sig inte längre tid att höra av sig. Det mår jag inte bra av så i år ska jag fylla livet med vänner som jag vet alltid funnits där för mig lika mycket.

 

- Jag ska resa ännu mer i år och se världen tillsammans med både vänner, familj och pojkvän.

 

 - Jag ska skapa så många roliga minnen och bli mer spontan. Testa på saker jag aldrig har testat förr och ha så galet roligt. Året 2015 vill jag kunna se tillbaka på och le.


- Bloggen: Förra året hade jag som mål att dubbla mina besökare. Jag vet inte om jag har lyckats eller inte. Fram tills i förrgår hade jag inte lyckats med målet, men nu ligger jag på plats 18 på Blogg.se top



Vad är era löften eller mål? ♥


Posted in:





Skrivet av: linda

jag har inte satt några mål :) än..

Svar: Man måste ju inte heller :D
sanna hyvärinen

2014-12-13 - 19:27:14
Hemsida: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Skrivet av: Angelica

Jag är så tråkig, har aldrig nyårslöften :p

2014-12-14 - 10:51:11
Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se
Skrivet av: L.

Vad har du gjort för att dubbla dina läsare? Kommenterat mycket på andras bloggar eller?

😊😊

Svar: Jag lade upp Victorias Secret Fashion Show klipp som ingen ännu typ hade lagt upp ännu på nätet i hela världen, då hade jag besöksrekord och folk från hela världen var inne på bloggen. :)
sanna hyvärinen

2014-12-22 - 02:09:04
Hemsida: http://linneasc.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.