Fashionjoint

min önskelista julen 2014

2014 jul julklappslista önskelista önskelista
1. Pyjamas Wildfox Stay Up All Night / 2. Alexander Wang nyckelring / 3. Nike gympåse / 4. Calvin Klein underkläder / 5. Chiquelle skinnjacka / 6. Missoni handdukar, Giacomo brun / 7. Motel tropical bikini / 8. Mio Flora vas / 9. Anastasia Contur kit / 10. Selma Michael Kors nyckelring / 11. Toni&Guy Deep Barrel Waver / 12. Presentkort på Asos, Zara och min frisör / 13. Nike sky hi black / 14. BKR vattenflaska / 15. Eltandborste / 16. Urban Dexay Naked 1, 2 och 3
 
Här är min önskelista inför julen. Det är inte långt kvar nu till julafton och det kändes som det var dax att lägga upp den på bloggen som jag gör varje år. Vad finns det på eran önskelista? Mest va allt så vill jag ha en underbar jul tillsammans med min familj. I år så har jag faktiskt varit ute i god tid och har hunnit handla nästan hälften av klapparna i alla fall. Är jag ensam om det?
 
Nu ska jag ner till stan och testa det nya sushi stället tillsammans med min kusin och lilla Pontus, ha en mysig dag!

Posted in: Vardag





Skrivet av: MATILDA

vad snygga saker! :D

Svar: Håller med! Hoppas jag har varit snäll i år så jag får något av detta i julklapp av tomten hah!
sanna hyvärinen

2014-12-02 - 16:02:33
Hemsida: http://matildays.se
Skrivet av: Kajsa-Stina

Åh så mycket fint! Vill ha allt på din önskelista jag med haha :D Hoppas man har varit tillräckligt snäll i år så tomten kommer och överraskar mig hihi♥

sv: Men eller hur :D Jag älskar också sallader av alla dess slag. Är tokig i sallader haha då man kan variera dem så sjukt mycket med allitfrån kyckling till räkor, lax ja allt möjligt! Supergott verkligen :D

Svar: Vi kan dela önskelista, haha!! :D Men kan inte garantera att vi kan dela på klappen sen om jag får någon under granen, hihi!
sanna hyvärinen

2014-12-11 - 16:17:54
Hemsida: http://www.anorexinojag.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.