Fashionjoint

godmorgon

Bild ifrån Attitude mässan
 
Godmorgon! Vet ni?Jag sitter i sängen och har fortfarande beslutsångest över dessa två vinter jackor. Jag håller alltid på såhär länge och velar med allt, jag mena det var två(!!) månader sedan jag publicerade detta inlägg. Jag vill testa båda samtidigt och sedan skicka tillbaka en. Låter det som en bra eller dålig idé?
 
Snart ska jag åka och hämta Emil så ska vi till Intersport och kolla träningskor och lite annat. Tänkte även överatala honom att följa med till det nya sushi stället i stan. Han tycker inte om sushi.. och är allergisk mot skaldjur, så önska mig lycka till. Haha nej men jag tänkte rekommendera Yakiniku eller något.

Posted in:







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.