Fashionjoint

givenchy bambi - my dreambag

Mitt liv skulle kännas komplett med denna väska i min ägo. Hur snygg kan en väska bli? Ja, här ovan har ni nog svaret. Tills jag blir så rik att jag vill/kan lägga dessa pengar på en väska så får jag kanske nöja mig med berlocken ifrån Tomas Sabo? Näe, fy vad sur jag blir på denna snygga väska. Godnatt.
 
PS. Imorgon är det nyårsafton. Imorgon kommer en liten fråge-års-resume!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.