Fashionjoint

erikslund shoppingrunda

 
Nu är jag hemma efter en runda på Erikslund. Tanken var att kanske hitta något att ha på nyår, men så blev det inte. Jag har presentkort på kanske 4 olika ställen, men kollade igenom varje butik och hittade bara två plagg, nr 1 & 2 på bilden ovan. Den första i fjädermönster är en lätt blus som jag fyndade för 150(!!) kronor på rean. Blev lite förvånad för den var sååå fin på! Såg nu på nätet att den fanns i rosa också, funderar på att beställa..

Posted in: Shopping





Skrivet av: JUNITJEJ

Vilken härlig shopping!

Svar: Kan inte mer än att hålla med haha!
sanna hyvärinen

2014-12-29 - 21:57:58
Hemsida: http://www.junitjejen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.