Fashionjoint

6 vackra lace bhar

Godmorgon! Mamma och ja gska snart åka och gymma och senare idag ska jag jobba. Ville bara påminna er och vara med i tävlingen längre ner där man kan vinna 1000 kr på klockor!
 
Dessa underbara bhar kommer ifrån Nelly, H&M och Journelly. Spets underkläder är så vackert och romantiskt. Jag tänker en outfit på sommaren som sticker fram under en tshirt eller blus som matchas med en fin solbränna.
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Linda

super snygga

Svar: Tooooo die for
sanna hyvärinen

2014-12-16 - 17:57:26
Hemsida: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.