Fashionjoint

2014 års lista

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
- 2015 kommer bli så mycket bättre, vart mycket jobbigt som hänt under 2014! 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
- Jag kommer sakna Emils och min resa till Bahamas mest. Helt underbar.
 
Vilka låtar förknippar du med 2014?
- Oj, så svårt, typ alla i denna video.
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder tusen gånger om HAHA
 
Bästa och sämsta köpet?
- Bästa är nog Make Up Stores cover all mix, och mina kläder ifrån Angelica Blicks kollektion för Bikbok och min fina tiamo väska. Sämsta är nog alla par av jeansfärgade jeans, som ändå inte sitter som en smäck så ligger oanvända som alla andra tusen par haha..
 
Dina planer inför 2015?
- Jag ska färdigutbilda mig till nagelterapeut. Jag ska flytta ihop med Emil och resa massor! Hitta ett jobb jag trivs med.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? 
- Våga testa på nya grejer och vara mer spontan!
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
- Spara ännu mer pengar även om jag är bra på det! Vill bli duktigare på att laga mat också haha. Ska grubbla mindre och inte skjuta upp saker.
 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
- Mer tid med mina fina vänner. Speciellt min bästaste Sandra som pluggar i Uppsala.
 
Vad har du för nyårsplaner? 
- Idag kommer jag festa med Emils släkt!
 
Berätta ett nyårsminne du aldrig kommer glömma? 
- Första året jag träffade Emil haha, Sandra och jag gick dit, vi tog med såna lyktor som ska flyga upp i luften sådär fint. Våran flög ner från balkongen och gräset började brinna. Tror vi sprang ut utan skor och släkte snabbt som tusan, hahha!
 
HA VÄRLDENS BÄSTA NYÅR FINA NI! ♥

Posted in: Vardag





Skrivet av: Emma-Väntar tvillingar!

Låter som du haft ett bra 2014 och kommer ha mkt att se fram emot 2015 :)

Svar: Nja 2015 blir bättre :)
sanna hyvärinen

2015-01-01 - 19:32:31
Hemsida: http://princessemma.blogg.se
Skrivet av: hanna

bra inlägg söta, jag hoppas på ett mkt bättre år definitivt! :) <3

2015-01-03 - 15:58:15


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.