Fashionjoint

Tränar för 5km

adidas neo bkr everlast inspiration kollage nike air springa träning vattenflaska
Grå leopardmönstrad sport bh - Gina Tricot  /  Rosa Boxningshandskar - Everlast  /  Vattenflaska silicon - BKR  /  Stella adizero II Shoes - Adidas by Stella Mccartney  /  Resten av kläderna - Nike (kommentera om ni undrar efter något specifikt)
 
Är så besviken, sitter vid datron och trycker upp min mail. Kommer ni ihåg att jag berättade om The Colour Run? Då har jag fått mail ifrån The Colour Run att det är inställt i Uppsala och om vi fortfarande vill vara med så får vi springa i Stockholm. Jag som varit så taggad och längtat så mycket efter detta datum. Jag såg verkligen fram emot det. Inte bara att springa utan själva festen i helhet. Det går tyvärr inte för oss att vara med i Stockholm, då jag jobbar då.. om man inte kan ändra det på något sätt, men det känns onödigt långt också bara för ett lopp. Pappa tröstade mig med att den 13 september så är det ett lopp här i Enköping där man ska springa 5km. Får väll satsa på det då. Suck!

Posted in: Inspiration





Skrivet av: Susanna

Nä men så tråkigt :/

Svar: Ja, speciellt när man har tränat inför det :) men hade tur att pappa sa att det gick ett liknande här i enkp! Då har jag inte gjort allt förgäves haha!
sanna hyvärinen

2014-08-12 - 18:29:48
Hemsida: http://www.oslofru.com
Skrivet av: NH

Jäklar va snygga Nike skor. Såna vill jag ha. Man kan ha hur många såna skor som helst de är så sköna :)
Ha en bra dag.

2014-08-13 - 16:00:36


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.