Fashionjoint

Stolen Dance

I want you
We can bring it on the floor
You've never danced like this before
We don't talk about it
Dancing on, do the boogie all night long
Stoned in paradise
Shouldn't talk about it

 
Beatet, refrängen, sångaren och aaalllt! När jag sitter i bilen och den här kommer på oouuf, fråga Emil haha hela bilen skakar av min dans! Så kär i den här låten och sista videon! Haha man kan inte sitta stilla eller låta bli och sjunga med i den här låten! Blir sugen på att festa när jag hör den här och blir super glad. Får även underbara höst vibbar av videorna. Hata mig inte nu, men jag välkomnar hösten med öppna armar!
 
Nej nu borde jag gå och lägga mig ska vara på Tottes hår imorgon bitti och hjälpa min fina vän Mia fixa håret på tärnor till ett bröllop! Puss och godnatt! ♥ Glöm inte och sprida glädje och ta hand om alla i din närhet.

Posted in: Musik







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.