Fashionjoint

Rita Ora för Adidas #unstoppable

Hm spring 2014 vår kollektion adidas neo jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd rita ora samarbete
 För att se fler bilder ifrån kollektionen gå in här
 

Ni har säkert hört att sångaren Rita Ora har ett samarbete med Adidas. Hon är den första kvinnliga sångaren som någonsin fått chansen att samarbeta med märket. Kollektionen som heter #unstoppable kommer sammanlagt ha 5 olika släpp. Den första delen Black Pack släpptes 21 Augusti, ni shoppa den här. Dem fem olika delarna innehåller både kläder skor och accessoarer. Jag längtar mest efter pastellerna och rosorna. Vilken tror ni blir bäst?

 

Pastel Pack - Den här delen av kollektionen visar hennes feminima sida som är mjuk och känslig. Det är romantiska bleka färger som väcker kvinglighet och glamour. Colourblock Pack - Inspirerad av tjejerna som bor i hoodies men fortfarande vill vara sexiga. Mycket mesh material. Black Pack - Denna kollektionen är mer av en inspiration av pojkflickan inom henne. Med en pojkaktig passform i svart. Spray Pack - Den här looken är inspiead av runway outfits i ombre stylen. Den här har mer casual stil. Rose pack - Namnet säge väl det mesta. Inspirerad av love songs och naturen.

Även Pharrell Williams som gjort låten Happy är aktuell med en kollektion som snart kommer släppas.


Posted in: Mode





Skrivet av: Jessica Högberg

Alltid kul när bruarna får chansen;)

Svar: Precis :D
sanna hyvärinen

2014-08-31 - 11:35:20
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.