Fashionjoint

Pieces egna variant av Holden Sandal

holden isabel marant mode birkenstock trend fashion kenza pieces sandal sandaler
1. ISABEL MARANT 2200kr. / 2. PIECES350kr.
 
Isabel Marants dyrgrip Holden Sandal är sedan länge sedan slutsåld överallt, och säljs nu bara på olika auktionssidor. Jag vill tipsa om Pieces egna version av denna vackra skinn sandal ifrån Isabel Marant, som finns super billigt på deras hemsida. Och hur snygga är dem inte? Jag gillar Pieces variant mer, då dem korsade remmarna är liite mer klumpiga och påminner därför även mer om ett par Birkenstock.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.