Fashionjoint

Längtan efter ett eget boende

film tips hollister tröja salu hyra köpa lampa lägenhet villa
 
Visste ni att mitt rum bara krymper och krymper? Jag har tjatat om det förr, men jag vill verkligen bara flytta hemifrån nu! Men det är så svårt när man inte hittar något som passar en. Emil och jag har gått på massor av visningar men antingen är det för dyrt, eller för litet, eller för slitet. Längtar såå tills man hittar en lägenhet eller villa, som man verlkligen klickar med, om man kan säga så? Har du flyttat hemifrån och isf hur gammal var du då?
 
Ni vet när man suktar över något så ser man det överallt omkring sig? När jag ville ha en hund så såg jag dem på varje gata jag gick på, när jag väntade på att Pontus skulle komma till världen så såg jag bebisar överallt! Nu vill jag verkligen flytta hemifrån och jag ser bord, lampor, soffor, sängar, mattor, tapeter, tallrikar som jag verkligen skulle vilja ha i mitt hem. Blir helt galen, kan ju inte köpa hem allt innan jag börjar flytta heller, haha!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Nina H

Den andra lampan från vänster tycker jag var snyggast. Lagom hög och jag gillar när det är lite bullig fot och den var så fin i silver/stål.
kram

Svar: Ja den var super fin :) min favorit är en sista!
sanna hyvärinen

2014-08-13 - 15:58:10
Skrivet av: Gunila

Hej!
Vad snygga lampor. Håller med din mamma, och tycker också den var finast. Fast jag är nog mer för guldiga saker än silvriga.
Tittade nyss på blocket på lgh o hus mm, på Långgatan fanns et en fin lgh. Kanske något för er? http://www.maklarringen.se/Templates/Public/Pages/ObjectImages.aspx?objectid=OBJ28864_1337334536
Kram..moster

Svar: Såg den på hemnet :) <3
sanna hyvärinen

2014-08-13 - 18:38:43
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.