Fashionjoint

Jean Paul for Lindex

Jean Paul for Lindex Jean Paul för Lindex
 
 
Förra året så hade Lindex ett samarbete med Missoni, i år så är gästdesignern Jean Paul Gaultier. För mig så är han mest känd för att alltid bära randigt och jag vet att det var han som designade strutbehån åt Madonna. I denna kollektion för Lindex så kommer vi få se båda, men även polokragar, skinnjackor, glansiga underkläder, tighta klänningar och kjolar, tattoomönster och dragkedjor.
 
Mina absoluta favoriter är jackan ovan och den gråa koftan! Vilka är era? Ni kan själv kolla på en sneakpeak av kollektionen här. Kollektionen består av dam-, barn- och underkläder samt accessoarer och släpps i butik och online 8 oktober.

Posted in: Mode





Skrivet av: Fitnessinspiration.se

Åh tack vad glad jag blir av din kommentar! Nä han fick inte som han vela och blev jävligt sur Hahahaha !! Idiot typ :D

Svar: Rätt åt honom :D Ha en bra dag! PUSS
sanna hyvärinen

2014-08-21 - 10:09:03
Hemsida: http://fitnessinspiration.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.