Fashionjoint

Classic Handbag

Leighton Meester + Nelly.com bikini väska nelly svart väska
 
Hur snygg och stilren är inte denna svarta väska ifrån NLY Accessoaries? Alla borde äga en svart klassisk väska som man alltid kan använda till allt och som inte tröttnar på. Den lilla väskan som ni ser till höger får man med och kan lägga alla små saker i, både att ha innuti väskan eller att använda som clutch. Super smart tycker jag som aldrig håller reda på nycklar, mobil och plånbok. Den kostar 399 kr och finns här.
 
När jag har varit i Göteborg så har jag inte bloggat någonting alls, då jag ville att all tid skulle gå till att umgås med Emil. Så förlåt för dålig uppdatering, men nu är jag hemma igen och som vanligt - så kommer uppdateringen bli normal igen, haha hoppas vi! 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.