Fashionjoint

Victoria Secret dofter

amber romance body lotion body mist body scrub coconut passion lemon escape love spell mango temtation pure daydream pure seduction sensual blush victoria secret body splash victorias secret
 
Jag tänkte visa min nya doft Mango Temtation bland mina Victoria Secret body splashes, men sen tänkte jag varför inte visa alla? Tror inte jag har gjort det i bloggen tidigare. Så här är alla mina Victoria Secret dofter - jag har både body splashes, body lotions och en duschskrub. Det komiska är att alla dem på sista bilden är slut och är mina favoriter, och det är nog för dem är i krämform. När jag luktade på dem i body splashen så luktade dem inte alls lika gott som i krämerna, konstigt! Vilken är eran favorit? Känns som jag har doftat på alla nu och jag hittar ingen mer jag tycker luktar lika gott som dessa, eller kan ni ge något bra tips?

Posted in: Shopping





Skrivet av: Camilla

Jag har love spell och pear glaze som body splashes och älskar båda! De doftar så gott :)

Svar: Pear glaze har jag nog inte luktat på :) har du luktat på någon av dem på nedersta? Älskar dem!
sanna hyvärinen

2014-04-10 - 16:54:11
Hemsida: http://fames.se/whereweare
Skrivet av: Daniella 🌙

jag gillar vaniljen mest c:

Svar: Åh ja vanilj ät aldrig fel! :D
sanna hyvärinen

2014-04-11 - 01:55:58
Hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.