Fashionjoint

Sleep over ikväll

Outfit från härom dagen, invigde mina nike, matchade med min bomberjacka.
 
Idag så har mamma och jag tränat, är helt slut efter åt för att dem två senaste gångerna så har jag försökt slagit mitt rekord på springbandet och jag är så jäkla slut efteråt. Jag klarade det också, yey! Annars idag så har jag bara tagit det lungt, jag har hittat en till bikini jag vill ta med till Bahamas, haha så taggad! Vill ni se? Therese kom över och åt bananpannkaks lunch hos oss och har följt med henne hem nu för att sova över här! Mysigt med lite sleep over mitt på en vardag. Hur har eran dag varit sötnosar?

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mikxki

Snygg outfit :)

Svar: Tack!! :)
sanna hyvärinen

2014-04-11 - 09:49:40
Hemsida: http://mikxki.blogg.se
Skrivet av: Tess

Det var jätte mysigt att ha dig över! Får vi göra flera gånger! :D:D
Du åker snart till Bahamas gaaaaah så taggad för dig:D

2014-04-17 - 08:58:53


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.