Fashionjoint

Studentklänningar tips

1. Nelly / 2. Nelly / 3. Asos / 4. Imso / 5. Tobi / 6. Chicy / 7. Nastygal / 8. Justynag / 9. Asos
 
Även om man inte kan tro det nu, så är det snart är det dags för vissa av er där ute att ta studenten. Det är faktiskt bara 3 månader kvar och eftersom det kommer bli en av dem bästa dagarna i ditt liv (tro mig!) så vill du vara lika vacker som självaste dagen. Här ovan ser ni mina studentklänning tips ifrån mig till er, ville visa er lite mer unika annorluna tips på klänningar. Mina favoriter ovan är 3 och 8, sedan så är alltid peplum klänningen ett säkert kort om du är osäker! Vilka gillar du mest? Ska du ta studenten och vill ha extra hjälp med att leta klänning så kommentera nedan med dina krav på hur du vill att den ska vara, så ska jag göra mitt bästa att länka dig några speciella just till dig! Tänkte även göra ett till liknande inlägg ca en månad innan.

Posted in:





Skrivet av: jennifer

Hejsan! jag har nu gått en kurs i djurkommunikation, är du intresserad av att få lite svar från ditt djur, eller höra hur den mår? jag tar 100 kr per djur, och detta sker distans. Om djuret inte vill prata så tar jag såklart inte betalt, men det är ovanligt. Du betalar isf när jag pratat med djuret så du får läsa det först innan betalningen sker.
du når mig på min mejl: [email protected] om du är intresserad :)
Kram

Svar: hur gör man det på distans:)
sanna hyvärinen

2014-04-11 - 12:53:04
Hemsida: http://jeennifeerA.shapemeup.se
Skrivet av: Anonym

man hittar på :D

Svar: Vad hittar man på :p?
sanna hyvärinen

2014-04-15 - 18:02:02


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.