Fashionjoint

Shorts säsongen är på G

imso levis notme shorts
 
Snabbare än du tror så kommer shorts säsongen vara här. Varje år när det börjar bli varmt så står jag där och kollar in i garderoben och önskar jag i alla fall hade förnyat shortfronten lite. I år ligger jag ett steg före eftersom vi ska till värmen innan den svenska sommaren. Jag beställde ett par svarta och mörka Levis shorts ifrån IMSO nyss. Tycker det är så jäkla svårt med storlekarna då jag har breda höfter men smala ben. Beställde storlekarna W27 och W28 och får hoppas någon av dem sitter som en smäck! Levis shortsen går alltid hem och förhoppningsvis så kommer jag nästa sommar inte behöva sucka när jag öppnar shorts lådan. Äger du ett par Levis?

Posted in: Shopping





Skrivet av: Elin Bjurek

Har inga Levis men borde verkligen köpa ett par stycken, så jäkla snygga ju!

Svar: Kan tipsa om imso då! :D
sanna hyvärinen

2014-04-14 - 17:55:14
Hemsida: http://elinbjureks.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.