Fashionjoint

Packar det sista..

vardag vardag packa

Ojoj, vad jag virrar runt här hemma. Har ont i magen av tanken ifall man skulle glömma något viktigt hemma. Pappa påminde mig just om adapter, och mamma om viktiga försäkrings papper om det skulle hända något. Thanks god för föräldrar <3 haha! Men nu känns det som jag tänkt på allt och inte glömt något alls, snarare tagit med extra saker för att vara på den säkra sidan. Juste jag mailade hotellet och dem har dator man kan låna men det kostar säkert pengar och jag är inte hundra på om man har möjlighet till usb uttag då.. Ska jag ta med datorn eller inte, vad tycker ni? Chansa eller inte? 

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

hur avis blir man inte på att du åker imon!! haha :) föräldrar är bra ;) angående datorn låter det lite jobbigt att bära med sig kanske, i värsta fall kan du ju ta ett internet cafe :) skönt att koppla bort ifrån blogg och sådant med hehe eller? ;) men massa kort vill vi se iaf!

Svar: Jag ska inte ta med datorn har jag bestämt mig för nu :) får chansa och om de inte funkar bra på hotellet så är det inte direkt negativt att slappna av från bloggen även om jag gärna bloggar :D haha såklart ska ta miljoner bilder! <3
sanna hyvärinen

2014-04-27 - 17:31:07


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.