Fashionjoint

Nytt ifrån Victorias Secret

nights sunsett tropical victoria secret endless
Jag älskar Victorias Secret produkter, jag skulle kunna fylla hela badrumshyllan med enbart produkter därifrån. Som ni säkert har märkt i min blogg, då jag gärna bloggar om deras produkter, hehe..  Jag tycker att dom både doftar gott och ser väldigt fina ut, vilket är ett stort plus. Dessa produkter är hand- och kroppslotion. Här hittar ni dom.

Posted in: Tips





Skrivet av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Jag får en Victoria Secret Body Mist i påskpresent av mamma, lyckades få henne att försäga sig :)

Svar: Hahaha nej vad kul! Haha :) men vet du vilken sitt det är då??;)
sanna hyvärinen

2014-04-19 - 10:02:08
Hemsida: http://www.lilith.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.