Fashionjoint

Melia hotel Bahamas

hotel melia bahamas nassau
Det här är hotellet vi ska bo på. Inte helt fel med drink service precis vid poolen eller vid en av de finaste stränderna. Aktiviteter vid resorten, allt ifrån scuba diving till live music. Finns gym, barer och restauranger. Kan inte bli bättre! Tänk att om några timmar befinner jag mig här, helt sjukt! När du läser det här så sitter jag redan på planet, som gick 07.35 och vi är framme 22.00 (vet dock inte om det är svensk tid eller inte). Jag ska försöka upptadera så bra som möjligt där nere på kvällarna (om datorn där nere funkar bra, då jag lämna min hemma) eller när vi får tid! Annars så har jag som sagt gjort några tidinställda inlägg. <3

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: hanna

ser sjukt niice ut! :D ha det så skönt nu, ser fram emot fotobomb sen hehe ;) shoppa,sola,bada,njuut <3

Svar: super skont har, men dem har bra en dator sa man far vara snabb om den blir ledig :) har tagit lite bilder idag sa tankte lagga upp dem nu :)
sanna hyvärinen

2014-04-29 - 16:23:09
Skrivet av: nina

Å det ser härligt ut. Skulle vilja vara där med nu för vädret hemma blev så ruggit igen. Mysigt med en drink vid poolen. Puss å kram gumman

2014-05-01 - 22:13:26
Skrivet av: nina

Å det ser härligt ut. Skulle vilja vara där med nu för vädret hemma blev så ruggit igen. Mysigt med en drink vid poolen. Puss å kram gumman

Svar: puss :)
sanna hyvärinen

2014-05-01 - 22:13:46


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.