Fashionjoint

Leo espandrillos

349:- / Tullhuset i Västerås

Imorse så tog jag en PW hem ifrån Emil och när jag kom hem så tränade jag lite hemma, efter det så blev det en nyttig kvarg frukost och en skön lång varm dusch. En skön start på dagen! Nu halvligger jag i sängen och kollar runt på några bloggar. Nu ska jag snart komma på något att äta till lunch innan jag ska iväg och jobba ett kort pass, 16 - 19.30. Så ja, idag blir det en helt vanlig vardag här hemma. Tänkte jag skulle hinna ta bort mitt gamla nagellack och måla dit det nya pärlrosa jag fick i påskägget. Vad ska ni göra?

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.