Fashionjoint

Bahamas here we come! đŸŒŽâ˜€ïž

bahamas nassau paradise island resa
Nu Ă€r det spikat - Jag och Ă€lsklingen ska till Bahamas i slutet av denna mĂ„nad och stanna dĂ€r 10 dagar! NĂ„gra av mina största drömmar som att tex simma med delfiner och grisar kommer slĂ„ igenom. Att bara besöka Bahamas Ă€r en dröm. FörstĂ„r ni hur exalterad jag Ă€r? Jag lĂ€ngtar jĂ€tte mycket, men det Ă€r skönt att boka resan sĂ„ kort in pĂ„, för dĂ„ behöver man inte gĂ„ och lĂ€ngta flera mĂ„nader. Vi ska bo pĂ„ ön Nassau/Paradise Island. Turkost vatten och 30+ đŸŒŽâ˜€ïž Hur skönt?

Posted in: Bahamas 2014





Skrivet av: Daniella 🌙

Hur kul Àr det att simma med djur som du vet plÄgas av det?

Svar: Dom plÄgas inte om dem Àr fria ju? Eller hur tÀnkte du nu? Grisarna har en egen fristad en ö som dem bor pÄ och vi hÀlsar bara pÄ och matar och delfinerna Àr inte fÄngade?
sanna hyvÀrinen

2014-04-03 - 00:59:34
Hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/
Skrivet av: Paulina

Va heter hotellet ni ska bo pÄ? :) ja har varit dÀr 3 gÄnger och ni kommer inte bli besvikna!! :)

Svar: Melia :) nÄgra tips pÄ mÄsten? Vart brukar ni bo dÄ?
sanna hyvÀrinen

2014-04-03 - 14:07:57


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna HyvÀrinen, 23, Enköping.

Jag Àr besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar sÄ hittar ni mig ute i klÀdbutikerna, hos min fina pojkvÀn, pÄ promenad, pÄ ett café eller myser med mina fina vÀnner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder pÄ shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.