Fashionjoint

Mysiga koftor

höst koftor lurviga koftor mysig koftor
Massa med mysiga koftor. Min favorit är såklart den luddiga. En luddig tröja är ett måste till hösten. Kom ihåg det! Andra höstfärger i olika nyanser att satsa på är svart, mörkblå, vinrött, brunt, senapsgult/orange, grått och beige.
 
Edit: Vill ni ha ett inlägg om höst/vinterjackor också?

Posted in: Mode





Skrivet av: Alexandra

Kan du inte göra ett kollage med fina gravidkläder?? =) Pöss

Svar: Jo det kanske jag kan göra :)<3
sanna hyvärinen

2013-09-19 - 22:12:42
Hemsida: http://lykkelig.bloggplatsen.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.