Fashionjoint

Marc Jacobs smink kollektion

 
Du har väl inte missat att den Amerikanske designen Marc Jacobs efterlängtade och hypade makeup-kollektion äntligen har landat i Sephora butikerna? Marc Jacobs säljer sedan tidigare flera populära parfymer men expanderar nu till make up med fokus på starka färger och unisexinslag. Tyvärr bara på amerikanska (och en kanadensisk) Sephora-butiker samt Marcs egna butiker over there, så har du inte inplanerat en resa över Atlanten inom en snar framtid får du (och jag) nöja oss med att kika på de fina bilderna på nätet. Du kan själv spana in kollektionen här: Marc Jacobs Beauty. Släpptes i butik 9/8!

Posted in: Skönhet







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.