Fashionjoint

Höstshopping idag

höstskorna
Kl 10 åker jag, älsklingen och Linn tills Västerås för att höstshoppa lite! Jag i hopp om att hitta dem perfekta höstskorna, och kanske en mysig kofta! Vilka av dem ovan gillar ni mest? Dem första är såklart snyggast men eftersom jag är smal så ser dem ut lite som pippi skor på mig haha :( fan! Vilken modell kör ni på i höst? 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Hej Sanna!
Tycker att den korta uppe till höger skulle passa dig bra. Snygga! kram

Svar: Dem satt nog bäst av alla, men är inte hundra :)
sanna hyvärinen

2013-09-11 - 10:08:14
Skrivet av: hanna

nej du är säkert jätte fin i de första, kortare modell hade varit supersnyggt också annars satsa på en lite tajtare stövel :) det är ju så fint när man är smal. hoppas du hittar några du gillar :)

Svar: Hittar inte några som är lagom tighta :) tack! får fortsätta leta!
sanna hyvärinen

2013-09-11 - 11:20:14


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.