Fashionjoint

HAHAHAH

fake celebirty prank justin bieber prank
Jag älskar klipp med "Fake celebrity pranks". Det här är särskilt roligt när Brett Cohen kommer på idén att lura tusentals personer på Times Square och få dem att tro att han är en stor kändis. Bland det roligaste är när "reportern" går runt och frågar hur folk känner till honom. Det blir alla möjliga olika svar, haha!
 Han har även gjort fler videor, bla denna när han blir en känd sångare för en kväll osv, kika på hans you tube! Finns massa såna här videos på youtube, så kul!

Posted in: Videoklipp







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.