Fashionjoint

Economista

Så här ska jag spendera dagen, haha. Tjejigt fodral va? Älskar loggan! Klickade hem Isabellas bok Economista så fort det gick. Är övertygad om att jag kommer lära mig mycket, jag älskar att spara och har gjort det ända sen jag vart liten. Så allesammans nu ska Sanna bli en Economista. Dem har även startat en hemsida och en podcast där Isabella och Pingis pratar om pengar, klicka här för att komma till hemsidan. Den finns på Bokus för 163 kr och kommer på en dag!

Posted in: Vardag





Skrivet av: hanna

sjukt snygg framsida, bra namn dessutom :) hon är duktig hon. längesen jag läste hennes blogg faktiskt

Svar: Du borde kika in på den :D Hon ska ju föda när som helst!
sanna hyvärinen

2013-09-10 - 16:29:30


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.