Fashionjoint

Detaljerna som gör din outfit

Här är detaljerna som gör din outfit komplett i höst, med dessa accessoarer kan du omvandla vardagsoutfiten till något lite extra. Det är ju detaljerna som gör det, eller hur? Här är 3 tips för en mer twistad outfit.
 
1. Mix’n match, gärna guld och silver detaljer på en och samma hand. Om du har säkra smycken och smyckeskombinationer kan du ha vilken svart outfit som helst.  2. Mönster eller ett tryck av något slag för en mer levande outfit. Vilket är ganska lätt i år, för det kryllar ju av tryck och möster i alla butiker just nu!   3. Annorlunda material, satsa på transparanta detaljer och skinnimitationer för ett mer unikt avtryck.  Med ett annorlunda material kan resten av outfiten vara hur basic som helst. 
 
 

1. Ringar guldfärgade – H&M 39.50 kr, Ringar silver – Weekday 100 kr, Halsband – Gina tricot 159 kr, Armband – H&M 69.50 kr   2. Iphoneskal – H&M 69.50 kr, Clutch - Zara 549 kr, Väska/påse – Monki 80 kr 3. Skinnhandskar – H&M 199 kr, Iphonefodral – Weekday 60 kr

 
 
 

Posted in: Mode





Skrivet av: Julia

Åh tack!:D

2013-09-08 - 16:11:29
Hemsida: http://jjuliarynning.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.