Fashionjoint

Turtleneck Sweater

1. Cubus / 2. Cubus / 3. Lindex / 4. Bikbok / 5. Bikbok / 6. Bikbok / 7. Gina Tricot / 8. Gina Tricot / 9. Gina Tricot

 

God eftermiddag på er! Idag är jag ledig för mamma och jag ska ta till en tatueringsstudio i Västerås! Nej, jag ska inte tatuera mig, men mamma ska göra om sin ros på axeln. Bara för att jag är ledig så firar vi det med ett Turtleneck kollage, haha!

 
Kan ju vara höstens hetaste mode denna höst. Förr har polo tröja inte varit så trendigt. Men nu kryllar det av oversizade stickade mysiga tröjor så kallade Turtleneck sweaters. Så snygga! Skulle dö för Kenzas snygga ifrån hennes egna märke Ivyrevel. Den ska jag köpa garanterat! Detta är några favoriter inför dessa kalla vindar som börjar komma fram nu! Stor kram på er så hörs vi senare!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.