Fashionjoint

The Client List serie

2010 2012 2013 film ladda ner recap se online season serie svensk swesub the client list trailer tv
På tvn i London så gjorde dem reklam för en ganska ny serie som verkade skit bra, som heter The Client List! Googlade nu när jag kom hem. Den verkas as bra! Kolla trailen!
 
Det är en serie som är baserad på en film som kom 2010. Detta är trailen till filmen, men det är fortfarande Jennifer Love Hewitt i huvudrollen. Det finns en jätte bra season 1 recap här. Men kolla bara i början som jag (typ 1 min), haha annars är det ingen mening att se serien ju! Nu gäller det bara att hitta någonstans att se den, med svensk text!
 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.