Fashionjoint

Roomtour

2014 Roomtour blogg rum inredning mitt rum videofyme
Äntligen så tog jag mig tid att filma mitt rum, bäst att passa på när det är städat haha! Bara lämna en kommentar om ni undrar vart något kommer ifrån eller om ni vill se mer av något!
Var det något ni gillade mer?

Posted in: Vardag





Skrivet av: moster

Tyckte ditt påslakan och dina kuddar var så fina. Gud vad fint du hade i ditt rum. puss o kram <3

Svar: Tack :)!!!
sanna hyvärinen

2013-10-21 - 20:28:40
Skrivet av: hanna

så mysigt rum gumman, fina produkter och inredning <3 :) kul att du visade film så här!

Svar: Åhh vd kul att du gilla :D!!
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 09:16:32
Skrivet av: Mohammedi's | Art, model & designer

Härliga bilder

Va gärna med på Veckans blogg, och få chansen synas framför flera tusen. Tävlingen hittar du på min blogg!

Svar: tack! självklart ska jag vara med :)
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 12:04:21
Hemsida: http://mohammedis.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.