Fashionjoint

H&M eller UNIF

Ett billigare alternativ till den ombloggade skinnjackan med leopard detaljer ifrån UNIF finns på H&M. Såg den i Västerås och man ser ju att dem fått inspiration ifrån UNIFs jacka, eller hur? Bara nitarna som fattas! Vilken föredrar ni? För er som är intresserade av den som finns på HM, så finns den här.
 
499:- VS. 2399:- ?
 

Posted in: Mode





Skrivet av: FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

2013-10-17 - 15:30:16
Hemsida: http://flizanlizan.blogg.se
Skrivet av: Moa

UNIFs verision är absolut snyggast! Men H&Ms är också snygg.. vill man ha nitar kan man ju bara köpa till det och sätta på själv!

Svar: Absolut :) tycker också unifs är snyggast!! Men priset lockar inte direkt haha :D
sanna hyvärinen

2013-10-22 - 20:01:18
Hemsida: http://sicktwisted.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.