Fashionjoint

FWSS Badlands Mössa

badlands beanie fwss mössa nathalie schuterman wakakuu
Awa & Marie har en FWSS mössa!
 
Denna mössa SKA jag äga innan vintern börjar komma på riktigt. Mössan kommer ifrån FWSS och är så lurvigt mjuka och sköna att ha på huvudet när det börjar bli riktigt kyligt. Det bästa är att den finns i massor av olika färger och mönster! För er som bor i Stockholm så finns dem på Nathalie Schuterman för 395 kronor. För er andra så säljs den ju såklart på internet också, bla på Nathalie S hemsida och hos Wakakuu!

Posted in: Mode





Skrivet av: hanna

mycket snygg modell :) skulle inte tacka nej till en sån!

Svar: As snygg!!
sanna hyvärinen

2013-10-26 - 17:09:49


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.