Fashionjoint

Flyger

Efter mycket stress denna morgonen så sitter vi äntligen på planet! Vi råkade ta fel buss så, vi hamnade på fel ställe och det fanns inte en enda taxi eller något sätt att ta sig till flygplatsen, utan det var massa byten så jag och Sandra fick lov att gå runt länge och fråga runt överallt efter taxi, tur att vi hittade en till slut! Taxiresan tog över en halvtimme så snacka om att vi hade hamnat fel haha! 
Paret framför mig vill nog komma med i 10 000 meters klubben för dem gick precis på toan tillammans ;) hahah!

Posted in: London 2013





Skrivet av: Gunilla

Är det kul eller läskigt att flyga? Har ni haft kul?
Välkommen hem till Sverige igen <3 kram...moster

Svar: Det är mysigt och jätte vackert!! Ska mmsa en bild :)
sanna hyvärinen

2013-10-27 - 12:05:51
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.