Fashionjoint

Dumlekakor

choklad dumle dumlekakor godis kakor negebollar recept
 
 
Nu ska ni få recept på världens godaste dumlekakor! Ni kommer bli beroende. Dem innehåller både smördeg, dumle och noblesse. Hur underbart?
 
{ Blanda i hop smör, socker, mjöl och bakpulver till en deg. Rulla 30 små bollar och lägg i aluminiumformar. Tryck i en dumle i varje degboll. Grädda i 175 grader i runt 15 min. När kakan fortfarande är varm, toppa den med en noblesse. Låt kallna i kylen. MUMS! }
 
Vet att jag är seg på att blogga nu, men har legat i sängen med mensvärk hela dagen haha, måste må bra på onsdag när vi ska åka till London! Men lovar att förbättra mig!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.