Fashionjoint

Bokat resa

 NO-BUDGET SHOPPING SPREE.
 
Jag och min älskade bästa vän ska åka iväg på en weekend i slutet av månaden, så i 4 dagar kommer vi att shoppa, shoppa, shoppa på Oxford Street, festa på natten, äta brunch, gå på broadway och fika på starbucks. Utan pengar limit! Förstår ni hur taggade vi är? Det kommer bli så kul och vi kommer såklart ta massa kort och filma! Idag bokade vi resan och vi satt som två överhypade möss när vi tröck på boka knappen just för att vi alltid vela åka någonstans tillsammams, BESTIE! ♥ Först pratade vi om dubai en vecka, men där är tydligen 21 års gräns på alkohol.

Posted in: London 2013





Skrivet av: hanna

men åååååh :D:D gud va roligt, har alltid velat åka dit med! ni lär ju få superkul kan jag gömma mig i resväskan? haha

Svar: Absolut du kan följa med i väskan men inte mer än 20kg bara okej;)?!
sanna hyvärinen

2013-10-03 - 23:10:04
Skrivet av: hanna

haha då blir det svårt ;) attans, men london verkar riktigt mysigt att strosa runt i. Shoppingen lär ju vara klockren :D

Svar: Ja så kul! Något du vill ja från London som inte finns här :)?
sanna hyvärinen

2013-10-05 - 16:02:50
Skrivet av: hanna

nu står det still, svårt haha :) men jag är kär i allt från victoria secret <3

Svar: Okej :)! Ska kika om jag hittar ngt :)
sanna hyvärinen

2013-10-07 - 10:46:05
Skrivet av: hanna

du är för gullig :D jag hade ju dött lite haha :) snällaste Puss!

Svar: Puss :)
sanna hyvärinen

2013-10-08 - 08:39:09


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.