Fashionjoint

Bloggeventet den 10/9

blogg bloggevent enköping event hela sverige bakar klara hall nina nina hermansen
Man fick sig en liten tallrik med tilltug och ett glas vin!
 
 
Det var super mycket folk där och dem lottade ut över 50 produkter (jag vann en ansiktskräm till mamma), och massa företag som ville göra reklam för sig med massa bra erbjudanden. Här får jag shellac naglar fixade för första gången, inget märkvärdigt så förstår inte hypen med shellac i bloggvärlden, ser ut som vanligt målade naglar som i för sig håller lite längre. I helhet så hade jag och Mia super kul, eller hur Mia? Hem fick vi oss en goodiebag, med lite skönhetsprodukter och rabattkuponger osv. Det var en tjej som heter Nina som höll i bloggeventet, har inte läst hennes blogg, men hon verkade mysig och trevlig, kika in på hennes blogg!
 
Tack Mia för alla bilder haha min kamera ville inte sammarbete och alla bilder jag tog blev suddiga.. suck.
 

Posted in: Vardag





Skrivet av: Mia

Det var jättekul! :D puss!

Svar: hihi visste väll allt att du skulle läsa det här :D<33 puss min lilla ängel
sanna hyvärinen

2013-10-14 - 11:09:10
Skrivet av: Jessica Högberg

Låter inte helt tokigt!!

Svar: Super kul!! :)
sanna hyvärinen

2013-10-14 - 20:27:43
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: hanna

lät supertrevligt ju, dina naglar såg fina ut :D hoppas du visar goodiebagen söto! puss

2013-10-14 - 21:55:54


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.