Fashionjoint

Adidas Neo

adidas neo adidas neos justin neo neo sko neo skor selena neo shoes skor treet skor
Som sagt så följde jag med mamma till Västerås idag, efter hon hade bokat tid hos tatueraren så hade bestämde vi oss båda för att spana efter höstskor på stan! På Dinsko fastnar jag direkt för en hylla med massa färgglada streetskor ifrån ADIDAS NEO. Jag brukar aldrig fastna för street skor, men på den här hyllan tyckte jag alla var snygga, sportiga och trendiga. Billiga var dem också!

Eftersom jag aldrig hört talas om ADIDAS NEO innan eller läst om det på någon blogg, så var jag tvungen att googla på det nu när jag kom hem. (här kan du kolla in deras hemsida) Det är tydligen allt ifrån kläder till vinterskor som både Selena Gomez och Justin Bieber vart med att tagit fram för Adidas. Häftigt! Vad tycker ni? Skitsnygga eller hur?
 
Hittade ett par skor i märket ADIDAS NEO som jag ska kolla efter i London. Annars köper jag dem här i Sverige. Så snygga!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.