Fashionjoint

13

 
Tidsinställt. Förlåt om jag är jobbig, som tjatar så. Men jag ser så fram emot att åka, det ska bli så jävla roligt! 13 dagar kvaaar.. Vill ni att jag ska göra ett litet kollage med saker jag vill köpa i London?
 
Nu är jag på jobbet och ska sluta tre, så jag hinner hem och äta och fräscha upp mig innan jag och min kära vän Mia ska på bloggevent. Första bloggeventet här i lilla Enköping, har inga förväntningar, men så klart man går! Jag tror i alal fall det blir kul! Dem ska dela ut goodiebags, ha modevisning, tävlingar och mingel med dryck och tilltugg mm. Får väl skriva ikväll hur jag tyckte att det var.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linn Löfholm

Ja gör ett kollage!

Svar: Absolut det ska jag göra!! :)
sanna hyvärinen

2013-10-10 - 21:30:38


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.