Fashionjoint

Victorias Secret i London

London body mist boy london butik butiks bästa dofter forever21 gudie jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd köpa nätet oxford pink prices priser pullandbear reda resa se online street topshop tore victorias secret vs victoria weekend
 
Här är några bilder ifrån Victorias Secret i London! Några frågor om resan eller shoppingen? Har bara ett inlägg kvar med skorna jag köpte där! Blivit väldigt utraget med dessa London inälgg, men det är så mycket bilder så jag vill inte ha alla bilder i samma, det blir så långt då! Vill ni se allt i så kolla i kategorin London 2013.
 
 

Posted in: London 2013





Skrivet av: Ellen

Är alla bilderna från affären på Bond street? Vart i affären (vilken våning mm) ligger rummet med alla body mists? hittade inga när jag var där senast men ska snart tillbaka :)

Svar: Tror det var markvåningen eller 1 upp :)
sanna hyvärinen

2014-01-02 - 20:30:11
Skrivet av: Emm

Åhh jag vill tillbaka 😊

2015-12-02 - 18:08:52
Hemsida: http://www.motherofbutterflies.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.